rady o grafike, kniploch, pedáloch, inštaláciach, misiotvorbách, ....
-
Hvosco
- Divízny generál
- Príspevky: 5234
- Dátum registrácie: Ne, 16. Mar 2008, 14:39
- Bydlisko: Humenné
Príspevok
od užívateľa Hvosco » Ne, 12. Mar 2017, 22:41
Hoši,
spomenie si ešte niekto, ako vyladiť grafiku, žeby nevznikali také sivé štvorce ?
Som to nahodil na nb, kde je grafika Radeon HD8670M. Nie je to síce herný nb, ale grafika má k dispozícii udajne až 2GB a sturmo ide plynulo. ja som z toho už celý mimo...

ano
-
veikso
- Brigádny generál
- Príspevky: 3284
- Dátum registrácie: Ut, 18. Aug 2009, 20:24
Príspevok
od užívateľa veikso » Po, 13. Mar 2017, 18:54
To vypadá, že to je grafika na pi*u.
Sorry, Radeon jsem nikdy neměl.

Všichni zahynuli, jenom veikso se ztratil...
-
Hvosco
- Divízny generál
- Príspevky: 5234
- Dátum registrácie: Ne, 16. Mar 2008, 14:39
- Bydlisko: Humenné
Príspevok
od užívateľa Hvosco » Po, 13. Mar 2017, 20:38
veikso napísal: ↑Po, 13. Mar 2017, 18:54
To vypadá, že to je grafika na pi*u.
Sorry, Radeon jsem nikdy neměl.
ty chuligán
ano
-
Ivco
- Divízny generál
- Príspevky: 7498
- Dátum registrácie: St, 12. Mar 2008, 18:21
- Bydlisko: Zvolen
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Ivco » Po, 20. Mar 2017, 18:48
v subore conf.ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=1
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=3
Effects=2
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
-
Sharky
- Rotný
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: So, 20. Mar 2010, 20:32
- Bydlisko: BREKOV CITY, okr. HE/KE (2/5)
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Sharky » So, 29. Apr 2017, 16:32
Snáď od leta začnem vetrať svojho Šturma aj ja.
Možno sami to tiež zíde, čo tu Ivo vyššie nahodil.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný